Abyśmy mogli poprawnie zdiagnozować Twój problem, chcielibyśmy, abyś wysłał nam wiadomość zawierającą następujące informacje:
Szczegółowy opis problemu. Jeśli wyświetlane są okna z komunikatem błędu, kody błędów lub inne powiadomienia, skopiuj ich zawartość lub dołącz zdjęcie / zrzut ekranu.
Pamiętaj, aby wskazać platformę do gier, z którą związany jest problem (PC, PS4 lub Xbox One).
Jeśli Twój problem jest związany z platformą Windows® PC, wyślij nam plik diagnostyczny DirectX wygenerowany w Twoim systemie.
DxDiag to narzędzie diagnostyczne DirectX, które zbiera informacje o sprzęcie komputerowym, systemie operacyjnym i zainstalowanych sterownikach.
Zawsze, gdy wystąpi awaria, niska wydajność lub niektóre problemy graficzne - ta informacja jest ważna przy rozwiązywaniu problemów.
Plik nie zawiera żadnych danych osobowych, więc można go upublicznić.
Oto kroki, które należy wykonać, aby wygenerować plik:
1. Otwórz pulpit systemu Windows.
2. Naciśnij klawisz Win + R na klawiaturze (klawisz Windows i klawisz R razem), aby otworzyć okno Uruchom.
3. W polu "Otwórz:" okna Uruchom wpisz dxdiag.
4. Kliknij przycisk OK lub klawisz Enter, aby otworzyć narzędzie diagnostyczne DirectX.
5. Po wyświetleniu monitu o sprawdzenie, czy sterowniki są podpisane cyfrowo, wybierz opcję Tak.
6. W oknie narzędzia diagnostycznego DirectX kliknij opcję Zapisz wszystkie informacje.
7. W oknie "Zapisz jako" informacje powinny zostać zapisane jako plik tekstowy (.txt).
8. Wybierz katalog, w którym plik zostanie zapisany, i naciśnij opcję "Zapisz".
9. Zwykle wygodniej jest używać dostępnego katalogu, na przykład pulpitu.
10. Teraz możesz przesłać nam swój plik dxdiag.txt w formularzu zgłoszenia.
Na koniec załącz powyższe dane do wiadomości i prześlij ją nam.